Forældresamarbejde og forventninger i Børnehuset Høstgildevej
Aula
Aula er vores kommunikation kanal mellem forældre og medarbejder. AULA er en hjemmeside og en app der giver jer forældre mulighed for at følge med i jeres barns hverdag, pædagogiske aktiviteter for eksempel i form af billeder af de aktiviteter jeres barn har deltaget i, få adgang til barnets billedarkiv, madplan og meget mere. Det er også her, at forældre skal oprette et digitalt stamkort for jeres barn Det gør I på www.aula.dk I Børnehuset Høstgildevej bruger vi Aula til praktisk information, såsom aftaler om forældresamtaler, møder, arrangementer, traditioner, pædagogisk dokumentation og ændringer som vedrører alle. Når det drejer sig om jeres børns trivsel og udvikling eller noget I undrer jer over specifikt eller genneralt er I altid meget velkommen til at kontakte en medarbejder eller den pædagogiske leder på Aula og aftale et møde. Men selve kommunikation forgår enten til samtaler, når vi mødes personligt eller over telefonen. På den måde sikrer vi de bedste forudsætninger for at forstår hinandens intentioner. På Aula registrerer i også, hvad tid I henter jeres barn den pågældende dag og hvis I afholder ferie eller ved sygdom.